Zwroty i reklamacje

Zwroty:


Każda z naszych bajek drukowana jest na specjalne zamówienie. Posiada indywidualne cechy. W treści bajki pojawia się imię oraz zdjęcie konkretnego dziecka, dlatego zwroty nie są możliwe.
Ale jeśli w Twojej książeczce pojawi się błąd lub zostanie uszkodzona w transporcie, wymienimy ją bez kosztów, na nowy egzemplarz. 

Reklamacje:


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Napisz do nas maila na: kontakt@jestemwbajce.pl

Należy zrobić zdjęcie uszkodzonego lub błędnie wydrukowanego produktu.
Należy opisać problem jaki się pojawił.

2. Reklamowany produkt wyślij na adres:


JWB sp. z. o.o.
ul. Lubicz 3, lok. 201, skr. poczt. 11
31-154 Kraków




Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl